Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2014 15:12 - Скумрия на тефлонов тиган
Автор: janabel Категория: Рецепти   
Прочетен: 6983 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 30.06.2018 23:39


Знаем за полезните качества на рибата. Затова трябва поне 2-3 пъти седмично да хапваме, но все ни убягва. Сякаш ми се вижда скъпа, въпреки че месото е почти на същата цена. Но аз нали съм  икономична, днес реших да нахраня семейството си с две риби за четирима. Зависи, разбира се, от големината. Ето какво направих:
За целта е необходимо да имате тефлонов тиган и следните продукти:

риба - две риби по 400 гр. едната;
лук - две глави;
домати / френки / - 4 -5 бр.;
олио - една супена лъжица;
магданоз - една връзка;
лимон - един бр.;
                                         
                                          Приготвяне:
Намазвам тигана обилно с олио. Нарязвам на шайби с дебелина половин сантиметър лука, нареждам, за да се карамелизира от двете страни, след което изваждам. Филирам рибата и я поставям в тигана, без да го мия. Обръщам от двете страни, изваждам. Нареждам доматите нарязани на шайби /може и да ги обелите/, поръсвам с малко сол и захар, обръщам и наръсвам с магданоз. Подреждам всичко на ивици риба, домати, лук. Върху рибата изцеждам лимон. Така не ми стана тежко, както почти винаги ми става, като консумирам този вид риба.
                                           




Тагове:   лук,   риба,   домати,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Да, за съжаление сте права за това ...
18.10.2014 11:36
Да, за съжаление сте права за това как се чувства човек, хапнал скумрия, особено от веригите магазини:))) Аз поръсвам рибата след обръщането й в тигана с малко розмарин - това по някакъв начин помага - и за по-добрия вкус, и за по-лекото храносмилане. Благодаря за свежата рецепта! Поздрави и усмивки, скъпа Жана!
цитирай
2. janabel - Розмарин ...
18.10.2014 22:25
на прах ли ползваш ? Аз имам посят в едно гърне от бабините ми за туршия . Правя го като счуквам в хаванчето листата , добавям зехтин , черен пипер , и една подправка за риба . Намазвам . Изобщо разнообразявам . Много хубави стихове пишеш . Радвам ти се !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janabel
Категория: Рецепти
Прочетен: 1210756
Постинги: 324
Коментари: 364
Гласове: 1446
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол