Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2011 13:58 - Сладко от смокини
Автор: janabel Категория: Рецепти   
Прочетен: 4086 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сладкото е плодове с много силна концентрация на захар, която не е много полезна.
Но пък понякога човек изпитва нужда да си послади живота.
Ето рецептата:
Смокини - един кг. ;
Захар - 2 кг. ;
Лимонена киселина - 2 ч.л.
Приготвяне:
Смокините се изчистват от дръжките, измиват се. Варят се 15 минути. Измиват се. Набождат се с игла. Слагат се във врящия сироп, приготвен от захарта и 6 чаени чаши вода, врят 15 минути и се свалят от огъня. Сместа се ставя  една нощ. На другия ден се доварява до необходимата гъстота / гъстотата се определя като капка от охладения сироп се пусне в чаша вода и тя не се разтвори докато стигне дъното /. Преди да се  свали от огъня се добавя лимонената киселина разтворена в малко вода. Разсипва се в стерилни буркани / нагряти във фурна до 200 гр.за десет минути /, запечатват се и се обръщат.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Единият от любимите ми плодове. А за ...
13.09.2011 14:07
Единият от любимите ми плодове.
А за сладкото от смокини нямам думи!!!
цитирай
2. lubara - Поздрави, janabel !
13.09.2011 14:23
Я виж за " Моята смокиня", последният ми постинг. И сладко съм правил от плодовете й, разбира се.
цитирай
3. iliada - Обичамммммммммммммммм го!
15.09.2011 18:36
Обичамммммммммммммммм го!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janabel
Категория: Рецепти
Прочетен: 1210679
Постинги: 324
Коментари: 364
Гласове: 1446
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол