Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 12:34 - Зимна вкусотийка
Автор: janabel Категория: Рецепти   
Прочетен: 2149 Коментари: 0 Гласове:
3



Напоследък нещо не ми е много приятно мляното месо и май го избягвам . Не, че това е много по - полезно, но поне ми беше вкусно и разнообразно .
Необходими продукти :
Свински черен дроб - 300 гр. ;
Свински бъбреци - 2 бр. ;
Праз лук -  2 бр. ;
Гъби - 5  - 6 бр. средно големи ;
Масло - 1/2 пакетче от 125 гр. ;
Подправки - черен пипер, чубрица, лют червен пипер или има една ,, пикантна подправка "" за овкусяване на наденица и др.
Вермут - 1/2 чаша /Аз сложих италиански вермут с вкус на сироп за кашлица, но ми се получи . С него исках да неутрлизирам миризмата на бъбреците . / 
Приготовление  ;
Най - напред нарязвам бъбреците, изчиствам легенчето, да остане месцето им и накисвам във вода и оцет за около половин час, изцеждам . В това време нарязвам на парченца черния дроб до големина близка на бъбреците, гъбите на четвъртини,  праза на парченца по диагонал към 3 см. дълги .
Най - напред запържвам маслото, слагам бъреците, като останат на мазнина слагам вермута, гъбите, праза, черния дроб и накрая подправките . Задушавам .



Тагове:   дроб,   вермут,   бъбреци,   гъби,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: janabel
Категория: Рецепти
Прочетен: 1210666
Постинги: 324
Коментари: 364
Гласове: 1446
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол