Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 10:30 - Камбички за зимата
Автор: janabel Категория: Рецепти   
Прочетен: 2545 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 18.09.2011 10:54


Вчера си приготвих камбички за зимата. Много са вкусни и стават за стари и млади, за мъже и жени. Необходимите продукти са следните:
Камбички - казвам така, защото не трябва да са много големи, а месести и да могат да влизат в правите буркани от 500 или 700 мл. ;
Моркови - обелени и нарязани на кубчета;
Магданоз, мед, сол, черен пипер, олио, джинджифил на прах;
Приготвяне:
Нарочно не съм писала количеството, оставям вие да прецените. Предпочитам разнообразието - количеството да не е голямо.
Приготвям бурканите - измивам, поставям за десет минути във фурната на 200 градуса. Изваждам ги и веднага слагам една лъжица мед, оцет до чертата, джинджифил и черен пипер. Измивам камбичките, почиствам от семките намазвам всяка камбичка със сол и поствям в тава. Във всяка камбичка добавям и една чаена лъжичка олио, оцет, захар, моркови, магданоз и пека на силна фурна. По желание може да ги опечете повече или по - малко. Горещи ги нареждам в буркани, притискам с едно чукалце, добавям оцет, ако не е достатъчно, запечатвам и обръщам. За по - голяма сигурност слагам аспирин един брой на буркан. Не се варят. Не ги нареждам веднага на тъмно и хладно, а два - три дни ги обръщам.


Тагове:   моркови,   магданоз,   камби,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svetlo - Ей, уби ме!
18.09.2011 23:43
Така са страхотни направо се топят! Само една малка разлика - ако от твоята рецепта извадим магданоза и сложим нарязани листенца кервиз и тънкни филийки чесън, а джинджифил въобще не слагаме, ще се получи моята:)
Хайде аз ще пробвам няколко буркана по твоему, а ти пробвай няколко буркана по моемо и ще сравним резултатите:)
цитирай
2. janabel - Аз печеля, защото е подобрен вар...
19.09.2011 07:55
Аз печеля,защото е подобрен вариант. С чесънът е добре, но ми е тежко с него, кервиз - може, но без джинджифил - не. Последните две са много полезни за вас - мъжете и не само.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janabel
Категория: Рецепти
Прочетен: 1210608
Постинги: 324
Коментари: 364
Гласове: 1446
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол