Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 14:54 - Мусака с ориз
Автор: janabel Категория: Рецепти   
Прочетен: 2930 Коментари: 1 Гласове:
2



Мисля си, когато за пръв път ядох тази мусака, колко бях удивена, че от такива продукти може да се получи вкусно ястие .
Необходими продукти :
Кайма - един кг .;
ориз - една чаена чаша ;
лук - две - три глави ;
черен пипер ;
джоджен - колкото повече, толкова по - добре, по възможност пресен ; 
сол
кисело млеко - две кофички ;
яйца - 4 -5 бр . ;
брашно - 2 супени лъжици ;
масло - 1/2 пакетче от 125 гр. ;
Приготовление :
Лука се нарязва на ситно, задушава се с малко масло и се прибавя каймата с измития ориз, като се бърка непрекъснато . Залива се с една чаша вода, същата с която сме измерили ориза . Изчакваме да изври и поставяме подправките - джоджен и черен пипер . В друг съд пържим маслото с брашното , отдръпваме и прибавяме разбитите яйца и киселото млеко . Разстиламе каймата с ориза в тава и поливаме отгоре с млекото и яйцата, слагаме да се запече . Печем до зачервяване на поливката .



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
01.02.2011 14:57
Ооо, аз съм я готвил преди около 8 години. Наистина стана страшно вкусно.
Така и не знам защо не повторих, явно просто рецептата се изпари от главата ми.
Пък и баш тогава преоткрих и малко чужда кухня, та...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: janabel
Категория: Рецепти
Прочетен: 1213229
Постинги: 324
Коментари: 364
Гласове: 1446
Спечели и ти от своя блог!
Блогрол