Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2017 19:28 - Щастието е
Автор: yoanna98 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Щастлива съм, защото мога да виждам.
Щастлива съм, защото мога да дишам.
Щастлива съм, защото мога да чувам.
Щастлива съм, защото обичам.
Защото обичам.
Защото съм обичана.
Защото мога да виждам семейството си близо до мен.
Защото мога да се забавлявам с приятели.
Защото имам приятели, на които мога да разчитам.
Защото обичам да виждам близките си хора щастливи.
Защото виждам усмивките на хората около мен.
Щастлива съм, когато слушам хубава музика.
Щастлива съм, когато танцувам в ритъма на музиката.
Щастлива съм, когато се грижа за малки, невинни и чисти деца.
Щастлива съм, когато слушам тихите капчици дъжд по прозореца.
Щастлива съм, когато малките снежинки танцуват във въздуха.
Щастлива съм, когато мога да видя първите лъчи на изгряващото слънце, както и виолетовото небе при залез.
Щастлива съм, когато се смея.
Когато очите ми блестят.
Когато докосна за първи път ръката на новородено.
Щастлива съм в тишината на утрото.
Когато пиша, защото влагам цялата си душа в думите.
Щастлива съм, когато правя добро.
Щастлива съм, че имам моменти, в които просто заставам в тишината, в тъмнината на стаята и благодаря за това, което съм.

Щастлива съм...


image









Тагове:   щастие,   обич,   свобода,   значение,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yoanna98
Категория: Други
Прочетен: 86428
Постинги: 40
Коментари: 22
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031